GUDANG MUSIK

Gudangnya Download Para Pecinta Musik

Google Search

 photo ultimate-1-1_zps2ca420c7.jpg

Selamat jalan Michael Jackson


Michael Jackson memeluk Islam pada 2008. Bahkan, dia mengganti nama menjadi Mikaeel. Kabarnya, pemakaman Jacko akan dilakukan secara Islami.

"Keluarga mempertimbangkan memakamkan Jacko secara Islami. Mereka yakin Jacko ingin dikubur sesuai kepercayaan yang baru dianut," tutur sumber yang dekat dengan keluarga Jacko, seperti dikutip X17 Online, Kamis (2/7/2009).

Salah satu yang mendorong keluarga memakamkan Jacko secara Islami adalah kakak Jacko, Jermaine. Dalam pikiran Jermaine, Jacko pasti menginginkan prosesi pemakaman tersebut.

Pemakaman sang King of Pop rencananya dilakukan pekan ini. Namun, sejauh ini belum ada informasi detail perihal kapan dan di mana lokasi peristirahatan terakhir Jacko.
By.okezone.com
Berikut lagu untuk mengenang King of Pop.

1 komentar:

Unknown mengatakan...

Dengar radio Malaysia & Indonesia online disini

Kami menyajikan pelbagai siaran radio online yang terdapat di Malaysia & Indonesia dalam satu paparan blog seperti Radio Suria.FM, Radio Era.FM, Radio Sinar.FM dan banyak lagi, selain itu terdapat beberapa radio yang jarang kita dengar tetapi berada di Malaysia seperti Radio Rileks.FM, Radio Pokpet.FM, Radio Cinta.FM, Radio Gempakz.FM dan banyak lagi. Sila klik pada pautan dibawah untuk mendengar siaran radio secara percuma dan terhangat. Sila klik disini XY Malaysia Radio Online. Atau anda juga boleh menaip keyword ini "XY Malaysia Radio Online" di Google Search atau Yahoo Search, sekiranya terlupa alamat blog ini. Semoga terhibur.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

AddThis

Share |
Photobucket
Photobucket
Photobucket

Pengikut

Photobucket

Pengunjung Online


Update Istana Musik